Podmínky nástupu do školy žáků 2. stupně 8. 6. 2020

Podmínky nástupu žáků 2. stupně dne 8. 6. 2020

  • Nebude probíhat výuka,
  • účast žáků je dobrovolná,
  • činnost ve škole bude zaměřěna na konzultační hodiny při distančbím vzdělávání,
    • třídnické hodiny,
    • dobrovolné socializační aktivity,
  • hygienická pravidla jsou stejná jako při nástupu žáků 1. - 5. ročníků,
  • délka setkání ve škole je 1 - 2 hodiny,

 

Podmínky nástupu do školy žáků 1. - 5. třídy dne 25. 5. 2020

Podmínky nástupu žáků 1. – 5. tříd do školy od 25. 5. 2020

 

Od 25. 5. bude realizována výuka dle upraveného rozvrhu ve třídách 1. až 5. ročníku. Zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy dle níže formulovaných podmínek do 18. 5. do 10.00 hod. Je třeba řádně zvážit účast dítěte ve škole, neboť v průběhu realizace výuky se již přihlásit nebude možné. Škola zajistí výuku ve skupinách po 15 žácích do konce června pouze pro přihlášené žáky.

 

  1. Žáci 1. – 5. ročníku, kteří se do 10.00 hod. 18. 5. 2020 přihlásí k docházce do školy, začnou tuto docházku 25. 5. 2020. Žáci, kteří se do 18. 5. 2020 k docházce nepřihlásí, nebudou do budovy školy vpuštěni ani dodatečně.
  2. Cílem dopolední výuky je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku. Obsah vzdělávání vychází ze vzdělávacího obsahu Školního vzdělávacího programu školy. Vyučující budou muset zajišťovat především výuku ve škole, takže další tzv. prezenční výuka bude upravena a ponese se pouze v duchu jen zasílaných instrukcí, již nebude realizována ve stejné intenzitě jako do otevření škol.
  3. Odpolední zájmové aktivity do 16.00 hod po pravidelném vyučování škola zajistí pouze pro žáky přihlášené do školní družiny.
  4. 4. V den nástupu musí každý žák před vstupem do budovy předložit určenému pedagogickému pracovníkovi ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ. Bez tohoto prohlášení nebude žák do budovy školy vpuštěn. Tiskopis naleznete v příloze tohoto sdělení.
  5. Začátek vyučování konkrétních skupin bude zveřejněn v týdnu po 18. 5. až po uzavření přihlášek.
  6. Žáci se ráno vždy shromáždí nejdříve 15 minut před začátkem výuky před školou. Musí být ve dvoumetrových rozestupech a musí mít ochranné roušky na obličeji.
  7. Žák si do školy přinese ještě 1 náhradní roušku a igelitový sáček na jejich odkládání.
  8. Žáky si před školou vyzvedne příslušný vyučující a odvede je do třídy, které budou rozmístěné po celé školy.
  9. Před vstupem do třídy si musí všichni povinně umýt řádně ruce a vydezinfikovat dezinfekčním prostředkem, který bude k dispozici v každé umyvárně školy a zároveň ve třídě.
  10. Ve třídě musí sedět každý žák sám v lavici. Přesný zasedací pořádek určí vedoucí skupiny – přidělený pedagogický pracovník.
  11. Pokud žáci sedí ve třídě v lavici, nemusí mít roušku na obličeji. Ve všech ostatních případech si musí roušku nasadit.
  12. Během pobytu ve škole používají žáci pouze WC na patře, kde je jejich učebna. Po každé návštěvě WC si musí řádně umýt ruce a použít dezinfekci.
  13. V jiných částech školy se nesmí vůbec pohybovat. Vždy se řídí pokyny vyučujících a dospělých osob, které vykonávají dozor před školou, v šatně, na chodbách, ve třídě.
  14. Pokud se přihlášený žák z nějakého důvodu nemůže do školy dostavit, jsou rodiče povinni jej řádně omluvit ještě týž den.
  15. Rozvrhy dopoledního vzdělávání, začátek a konec vyučování bude pro jednotlivé skupiny zveřejněn v týdnu po 18. 5. až po ukončení přijímání přihlášek. Stejně tak bude zveřejněno rozdělení přihlášených žáků.
  16. V případě dostatečného zájmu bude školní jídelna vařit. Vše bude možno řešit v obvyklém režimu po 18. 5. po ukončení přijímání přihlášek.
  17. Vyzvedávání dětí ze skupin zajišťujících odpoledních zájmové činnosti bude možné dle instrukcí školy pouze ve dvou intervalech 14.30 – 15.00 a v 16.00 – 16.30.
  18. Rodičům bude nadále vstup do školy zakázaný!

 

 

 

 

V Jirkově 7. 5. 2020

                                                                      

                                                                                                                                                  Mgr. Petr Jiráček

                       ředitel školy

                                                                                              

 

 

.

Ošetřovné

Informace pro rodiče

Přiložené soubory

Organizace školního roku 2019/2020

Organizace školního roku 2019/2020

 Zahájení školního roku 2019/2020

 pondělí 2. září 2019

 Podzimní prázdniny

 úterý 29. a středa 30. října 2019

 Vánoční prázdniny

 

budou zahájeny v pondělí 23. prosince 2019 a   skončí v pátek 3. ledna. 2020

Vyučování začne v pondělí 6. ledna 2020

 Ukončení vyučování v prvním pololetí

 čtvrtek 30. ledna 2020

 Pololetní prázdniny

 pátek 31. ledna 2020

 Jarní prázdniny

 od pondělí 3. února do neděle 9. února 2020

 Velikonoční prázdniny

 čtvrtek 9. dubna 2020

 Ukončení vyučování ve druhém pololetí

 úterý 30. června 2020

 Hlavní prázdniny

 od středy 1. června do pondělí 31. srpna 2020

 Nový školní rok 2020/2021

 bude zahájen v úterýí 1. září 2019

                                                                 

Prevence šikanování

Prevence šikanování

Vážení rodiče,

naše škola je příznivě hodnocena jak rodičovskou veřejností, tak i kontrolními orgány. Velmi si toho vážíme. Nicméně i ta nejlepší škola není zcela imunní proti výskytu šikanování. Proto chceme být připraveni zachytit případné ubližování silnějších slabším hned v počátku a učinně takové bezpráví zastavit. S tímto záměrem jsme vytvořili program proti šikanování. Jeho důležitou součástí je spolupráce nás pedagogů s Vámi - rodiči. Prosíme Vás proto o pomoc. Budete - li mít podezření či dokonce jistotu, že je Vašemu dítěti ubližováno, bezprostředně se na nás obraťte (na třídní učitelku, školní metodičku prevence Mgr. Plickovou, školní psycholožku Mgr. Tóthovou či na ředitele školy). Vaše informace budeme brát velmi vážně a situaci budeme odborně a bezpečně řešit.

 

 

IMG-20190905-WA0004.jpg IMG-20190905-WA0003.jpg P6010186.JPG P3210793.JPG P3210795.JPG